O projektu
Vlastní představa o tom, co by měl systém pro správu rezervací a souvisejících agend umět nás dovedla k univerzálnímu a snadno rozšiřitelnému
řešení ke kterému postupně přidáváme další funkčnost.
Nyní je aplikace již používána v beta testování jako release candidate, tedy je vhodná pro zpřístupnění dalším "beta testerům".
Již nyní získáte
- Kalendář rezervací
- Export kalendáře např. na Booking.com
- Vyúčtování místních poplatků
- Vytvoření faktury
- Sledování režijních nákladů
- Možnost napojení na SmartHome a např. sledování spotřeby elektřiny
Pokud máte malý penzion, chatu nebo pronajímáte jeden či více apartmánů a chcete se podílet na vývoji něčeho nového, tak nás neváhejte oslovit.

Jak na tom jsou nyní jednotlivé agendy
Podle aktuálních požadavků pracujeme na dokončení nejdůležitějších částí aplikace a zároveň připravujeme k implementaci další části.
Agendy které mají alespoň 50% jsou již plně dostupné a dokončují se podle připomínek uživatelů.
Agendy pod 50% se teprve připravují k analýze, nebo začala jejich implementace.
Dostupné služby
V současné době systém poskytuje níže uvedené služby. Pokud potřebujete další služby, neváhejte se na nás obrátit. Rádi pro vás najdeme vhodné řešení a chybějící funkce doprogramujeme.
Správa rezervací
Správce rezervací. Výhodné řešení pro každého kdo poskytuje ubytování a potřebuje kdykoliv znát obsazenost pokojů.
Kniha hostů
Elektronická kniha hostů, výhodné řešení pro self check-in
Kalendář
Přehledný kalendář s obsazeností pokojů
Místní poplatky
Vytvoření přehledu o místních poplatcích a uložení do PDF
Fakturace
Když potřebujete vystavovat faktury
Kontakt
Location:
Smrčkova 1017/4, 779 00 Olomouc
Email:
info@martisys.com
Tel.:
603 876 061